Konfinamendurako ariketak (pertsona osasuntsuendako)

Raul eta Ekaitz (Bilboko Suhiltzaileak)

Etxeko itxialdi honetan, askok konturatuko zarie sedentarismuak ekartzen dittuazen arazoez. Hasteko, ordenadorian jarritta ordu askuan egotiak ekartzen daben lepoko miñaz.

Bere etxian gure modura konfinatuak dagozen lankide batzuei laguntzia eskatu detset (hezkuntza fisikuan nik baiño gehixago dakixenak): osasun arazo berezirik ez daukazuen pertsonok egitteko moduko ariketak aholkatzia eskatu detset, lepoko miñak, eta beste, ekiditeko. Euren erantzunak artikulu honetan biltzen juango naiz:

Eskerrikasko:


Speleo lagunengan pentsatzen, etxian egitteko moduan pentsautako ariketa-errutinia Fitness Revolucionario webgunetik: planifikauta, eta kañerua.


Aragoiko Fisioterapeuten Elkargoaren webguneko atala, etxian konfinautako pertsonei bereziki zuzendua. Gida pare bat (jente gaztiandako bata, jente zaharrandako bestia) eta halako bideo batzuk:


Jumping Jax Gym, Scott Sassman kinesiologuan proiektua umien hezkuntza fisikorako. Bideo errutina dibertigarrixak eta saltseruak.


Sport Studio Servicios-en Youtube kanala, mota askotako ariketekin konfinatuak dagozenei begira.


Hasier Rekondo yoga irakaslian kanala:


Madrilgo Fisioterapeuten Elkargoak egindako infografiak, bakotxan egoera fisikuan neurrira:


“Lehen egunerako ongi legoke edifizioko eskilerak igotea eta bajatzia pare bat bider goizean eta arratsaldean gehi core ariketak bider 8 segundo. Luzaketak oso oso suabe eta 8 segundukuak errepikatuz gihar bakoitza 3 bider suabe suabe ia tentsio gabe. Gure gorputza orain ez dago bere onenean”

“Bideo hau maila ertaina egun bitik baten lehen astean 3 serie 8 segundu. Ariketak egin aurretik dutxa bero bat eta bukatu ostean dutxa mixta bero eta fresko. Molestiak badaukazu ez egin. Gorputza alertan dago orain”


(Barre pixkat egin daizuen: hauxe da ariketa sekuentzia honen itzulpen praktikua, erdipurdiko forma fisikua dakan baten)

Hamen barriz, umiendako proposamen bat (OHARRA: segurtasun epidemiologiko arauak bete. Ez ikutu barandillarik, ate-maratillarik, edo eskurik esku ibiltzen dan beste edozein materialik)


Ekaitz Undabeitian modukuak izan nahi badozue, hauxe diño berak: “Internet-etik jaisten ditugu ariketak: EJERCICIOS DE PLANCHA ABDOMINALES: 20segundu lan ta 10segundu deskantsu (TABATA HIIT Timer). Ariketak bata bestaren jarraian; errepetizioak bakoitzaren neurrian. COREA gogortzeko aproposak”.ç


Siéntete Joven (María Martínez) webgunian, egunero ariketak egiteko errutina interesgarrixak topauko dozuez: hilleroko antolatuta, kalendarioko egun bakotxian klik eginda, bideo desberdin bat.


fisiosuelopelvico.com webgunian, Patricia Izquierdo lankidiak dakazen material interesgarri guztien artian be egoera honetarako balixo deskuen gauzak topau geinkez:


Zital bermiotarrak aholkatuta, 5 minutuko ariketa sekuentzia kañero bat.


Hiruka.eus webgunean, Algortako Global Equilibrium gimnasioak proposatutako ariketak.


HEFORA mugikorrerako aplikaziñua: normalian ordainpekua, COVID-19 pandemian “askatu” egin dabe, jentiak dohan erabilli deixan.


Gorputz Hezkuntzako irakasliak itxialdixan zihar bereziki 5-18 urte arteko gaztiei zuzendutako ariketa programia (egunero desbardiña).


Purna Yoga Barrika eskolaren bideo kanala.

Deja un comentario.

Tu dirección de correo no será publicada.


*